Saturday, June 23, 2012

Kali kau rasa best nak? So aku pun manas.

Kecewa sik bila apa yang kita rasa penting nak di anggap sik penting oleh orang yang suppose to see it as something yang penting juak? Paham sik? Sakit ati sik?

At this very moment *I won't mention a name* aku rasa nya sik fair. Totally. Aku tauk masalah nya tapi don't that person think that a little bit of an effort harus ada bok lah brani berik alasan yang agak remeh dan sik kukuh? 

Punyalah kita tok dah lamak kenal sama dirik, di kaka ulang-ulang pun sik juak paham..aku sik tauk gik koh..kali aku tok kaka benda sik betul ka or nya ada masalah sikit mok makan pesanan. Or juak nak nya ada barang mok tapok dari aku ya nya sik brani mok molah apa yang aku suroh. 

Sejujurnya aku manas. Ya jak ku mok padah. Mun kita orang sik paham mintak maap lah k.


No comments:

Post a Comment